1. TINGIMUSTE KEHTIVUS
Kaugmüügi tingimused kehtivad kõigi ostu–müügilepingute kohta, mis sõlmitakse veebipoes www.eestimaja.ee mida haldab:
Osaühing “Nordic Linen”,
Registrikood: LV44103084464,
Juriidiline aadress: Dienvidu iela 6, Tukums, LV-3101, Läti
(edaspidi – Müüja),
füüsilise isiku vahel, kes esitab tellimuse veebipoes
(edaspidi – Ostja),
ning tarneteenuse pakkujatega, kes tagavad tellimuste kohaletoimetamise
(edaspidi – Tellimuse kohaletoimetaja).
Kaugmüügileping loetakse sõlmituks hetkel, mil Ostja on esitanud tellimuse veebipoes ning Müüja on kinnitanud tellimuse kättesaamise, saates automaatse kinnituse Ostja e-posti aadressile.
Müüjal on õigus igal ajal ühepoolselt muuta kaugmüügi tingimusi. Muudatused kehtivad ainult nende tellimuste suhtes, mis on esitatud pärast tingimuste uuendamist.
Käesolev kaugmüügitingimuste redaktsioon on üle vaadatud 14. novembril 2025
ja kehtib tellimustele veebipoes www.eestimaja.ee alates 14.11.2025.
2. LEPINGU ESE
Kaugmüügi lepingu esemeks on veebipoes www.eestimaja.ee
pakutavate toodete müük ja kohaletoimetamine Ostjale vastavalt Ostja esitatud tellimusele.
Müüja tagab, et kaubad on saadaval, korrektselt kirjeldatud ning et kuvatud hinnad kehtivad tellimuse esitamise hetkel.
3. TELLIMUSE ESITAMINE
Tellimuse esitamiseks peab Ostja:
- valima toote ja selle omadused;
- lisama toote ostukorvi;
- täitma vajalikud tarne- ja kontaktandmed;
- valima tarneviisi;
- valima makseviisi;
- kinnitama, et on tutvunud kaugmüügitingimustega;
- kinnitama tellimuse.
4. HINNAD JA MAKSMINE
Kõik hinnad veebipoes www.eestimaja.ee on esitatud eurodes ning sisaldavad käibemaksu.
Saadaolevad makseviisid:
- pangakaart (Visa/Mastercard);
- internetipanga makse;
- PayPal;
- muud Shopify makselahendused, mis on aktiveeritud Eesti turule.
Tellimus loetakse tasutuks hetkel, mil Müüja on saanud pangamakse kinnituse.
5. KOHALETOIMETAMINE
Müüja tagab tellimuste kohaletoimetamise kogu Eesti territooriumil, kasutades järgmisi tarneteenuse pakkujaid:
Omniva – tarne pakiautomaatidesse, postkontoritesse ja kulleriga aadressile;
Unisend – tarne pakiautomaatidesse.
Tarnehind ja saadaval olevad tarneviisid kuvatakse Ostjale automaatselt tellimuse vormistamise käigus enne makse sooritamist.
Tarneaeg Eestis on tavaliselt 1–5 tööpäeva, sõltuvalt valitud tarneviisist ja logistikakoormusest.
Müüja ei vastuta tarneviivituste eest, mis on põhjustatud tarneteenuse pakkuja tegevusest, logistikakoormusest või muudest asjaoludest, mis ei ole Müüja otsese kontrolli all.
Kui kohaletoimetamine ei ole võimalik Ostja esitatud ebaõigete või puudulike andmete tõttu, on Müüjal õigus nõuda täiendavat tasu kordustarne eest.
6. TAGANEMISÕIGUS
Ostjal on õigus tellimusest taganeda ja ostetud kaup tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest, ilma põhjendust esitamata.
Taganemisõiguse kasutamiseks peab Ostja 14 päeva jooksul teavitama Müüjat, saates vabas vormis avalduse e-posti aadressile info@eestimaja.ee.
Kaup tuleb Müüjale tagasi saata 14 päeva jooksul pärast taganemisteate edastamist. Ostja kannab kauba tagastamise otsesed kulud, välja arvatud juhul, kui Müüja on nõustunud need ise hüvitama.
Kaup tuleb tagastada originaalpakendis, kahjustamata, kasutamata ja täielikus komplektsuses. Müüjal on õigus keelduda kauba vastuvõtmisest, kui kaup on kahjustatud, kasutatud või selle väärtus on Ostja tegevuse tõttu vähenenud.
Taganemisõiguse kasutamisel tuleb kaup saata järgmisse pakiautomaati Tallinnas:
Tallinna Pallasti pakiautomaat, Pallasti tn 28, 10001 Tallinn, Eesti
Müüja tagastab Ostjale kõik saadud maksed (välja arvatud tarnekulu ja tagastuskulu, mis tulenevad Ostja valitud tarnemeetodist) 14 päeva jooksul pärast tagastatud kauba kättesaamist ja kvaliteedikontrolli läbimist.
Taganemisõigus ei kehti kaupadele, mis on valmistatud Ostja individuaalse tellimuse alusel, sealhulgas personaliseeritud ning trüki või tikandiga kohandatud toodetele.
7. KAUBA KVALITEET JA VASTAVUS
Müüja tagab, et kõik veebipoes www.eestimaja.ee pakutavad kaubad vastavad nende kirjeldusele, kvaliteedinõuetele ning on sobivad kasutamiseks vastavalt nende eesmärgile.
Ostja on kohustatud kauba kättesaamisel kontrollima selle kvaliteeti ja vastavust tellimusele. Kui Ostja tuvastab kvaliteedipuudused, kahjustused või mittevastavused, peab ta viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul, teavitama Müüjat, saates kirja e-posti aadressile info@eestimaja.ee, lisades fotod ja olukorra kirjelduse.
Müüja ei vastuta kauba kahjustuste eest, mis on tekkinud:
- pärast kauba jõudmist Ostja valdusse;
- ebaõige kasutamise, hoolduse või hoiustamise tõttu;
- mehaanilise või muu välise mõju tõttu;
- loomuliku kulumise tagajärjel, mis tekib kauba pikaajalisel kasutamisel.
Kui kaubal on tootmisdefekt või muu objektiivne kvaliteedipuudus, on Müüjal vastavalt Ostja valikule kohustus:
- vahetada kaup samaväärse toote vastu; või tagastada kauba maksumus.
Kaebused kauba kvaliteedi kohta vaadatakse läbi ning vastus esitatakse 14 päeva jooksul alates Ostja avalduse kättesaamisest.
8. MÜÜJA VASTUTUS
Müüja ei vastuta Ostjale tekkinud kahju või ebamugavuste eest, mis tulenevad järgmistest asjaoludest:
- Ostja ei ole tutvunud kaugmüügitingimustega;
- Ostja on esitanud ebaõigeid või ebatäpseid tarneandmeid;
- tarneteenuse pakkuja tegevusest või logistikahäiretest, mis ei ole Müüja kontrolli all;
- internetiühenduse tõrgetest, süsteemivigadest või muudest tehnilistest häiretest, mis takistavad tellimuse kinnitamist või töötlemist;
- välistest, Müüjast sõltumatutest asjaoludest (force majeure), sealhulgas eriolukorrad, streigid, ilmastikutingimused, energiavarustuse katkemine ja muud ettenägematud sündmused.
Müüja ei vastuta Ostjale tekkinud kaudse kahju eest, sealhulgas saamata jäänud tulu, mainekahju või muude tagajärgede eest, mis tulenevad tellimuse täitmisest või selle viivitustest.
Müüja vastutab üksnes otsese kahju eest, mis on Ostjale tekkinud Müüja tahtliku tegevuse või raske hooletuse tõttu.
9. ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
Ostja isikuandmeid töödeldakse tellimuse vastuvõtmiseks, töötlemiseks, kohaletoimetamiseks ja klienditeeninduse tagamiseks, samuti Müüjale kehtivate õigusaktide nõuete täitmiseks.
Müüja töötleb ainult neid isikuandmeid, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks:
ees- ja perekonnanimi, e-posti aadress, telefoninumber, tarneaadress ja makseinfo.
Isikuandmeid töödeldakse kooskõlas Euroopa Liidu isikuandmete kaitse üldmäärusega (GDPR) ning Müüja privaatsuspoliitikaga.
Isikuandmeid ei edastata kolmandatele isikutele, välja arvatud:
- tarneteenuse pakkujatele (Omniva, Unisend, Läti Post jt), et tagada kohaletoimetamine;
- makseteenuse pakkujatele (Montonio, MakeCommerce™ by Maksekeskus, Stripe jt), et võimaldada maksete töötlemist;
- riigiasutustele õigusaktidest tulenevate kohustuste täitmiseks.
Ostjal on õigus saada enda kohta käivat teavet, parandada andmeid, tagasi võtta nõusolek, taotleda andmete kustutamist või töötlemise piiramist, saates vastava taotluse e-posti aadressile info@eestimaja.ee.
10. LÕPPSÄTTED
Käesolevad kaugmüügitingimused reguleerivad Müüja ja Ostja vahelisi suhteid seoses tellimustega, mis on tehtud veebipoes www.eestimaja.ee.
Müüja ja Ostja vahel tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui kokkulepet ei saavutata, lahendatakse vaidlus vastavalt Euroopa Liidu, Eesti või Läti õigusaktidele.
Kui mõni kaugmüügitingimuste säte osutub kehtetuks või vastuolus õigusaktidega, ei mõjuta see ülejäänud sätete kehtivust.
Kaugmüügileping jõustub hetkel, mil Ostja esitab tellimuse, ja kehtib kuni kõigi lepinguliste kohustuste täitmiseni.